Pre riešenie tohto problému existujú dva spôsoby:
Spôsob č.1
Kamera a počítač by mali byť pripojené k rovnakej sieti wifi, resp. k rovnakému routeru
- Do počítača si stiahnite nástroj ResetACTool a program spustite
- Kliknite na IP Search a vyhľadajte vaše zariadenie
- Obdržíte bezpečnostný kód, kontaktujte posporu a odošlite kód našej podpore
- Podpora vám poskytne heslo, ktoré zadáte do príslušnej kolónky
- Zaškrtnite políčko IPC a kliknite na reset config
Následne obdržíte bezpečnostný kód, ktorý bude potrebné nám poslať
Pošlite nám ho
Po obdržaní bezpečnostného kódu, vám opätovne pošleme heslo
V programe zaškrtnite políčko IPC a kliknite na Reset Config.
Spôsob č.2
Ak prvý spôsob nefungoval, skúste sa prihlásiť pomocou IP adresy, ktorú zadáte do vyhľadávania a vyplníte prihlasovacie údaje a následne prejdite na resetovanie v nastaveniach.