Primárne DNS (Domain Name System) je údaj, ktorý označuje adresu DNS servera, ktorý sieťové zariadenia (napríklad kamery, počítače, telefóny) používajú na prekladanie doménových mien na IP adresy. DNS je základná služba internetu, ktorá zabezpečuje, že keď do prehliadača zadáte názov domény (napríklad www.google.com), váš počítač zistí, na ktorú IP...
Poradňa, Strana 4
- Problém so zobrazením/obrazom
- Problém s kamerou
- Nastavenie funkcií
- Inštalácie a aktualizácie
- Sledovanie a nahrávanie obrazu
- Nastavenia v NVR/DVR
- Nastavenia v aplikácii
- Návody
Brána (v angličtine Gateway) je sieťové zariadenie, ktoré umožňuje zariadeniam v jednej sieti komunikovať s inými sieťami, najčastejšie s internetom. V kontexte kamerového systému a siete je brána obvykle IP adresa zariadenia (najčastejšie routera), ktoré funguje ako východ pre všetky dáta smerujúce mimo lokálnu sieť (LAN). Funkcia brány v sieti ...
Maska podsiete (Subnet Mask) je dôležitý parameter v každom sieťovom zariadení, vrátane kamerových systémov, ktorý určuje, do akej časti IP adresy patrí sieť a ktorá časť je určená pre zariadenia (hosty) v tejto sieti. Tento údaj je nevyhnutný pre správne fungovanie siete a komunikáciu medzi zariadeniami v rámci lokálnej siete (napr. medzi kamerami...
Ak chcete skontrolovať, či váš PoE (Power over Ethernet) switch poskytuje dostatočný výkon na napájanie všetkých pripojených kamier, musíte zvážiť niekoľko faktorov týkajúcich sa výkonu, špecifikácií switchu a kamier. Nasledujú kroky, ako to urobiť: 1. Skontrolujte špecifikácie PoE switchu Každý PoE switch má maximálny celkový výkon a maximálny v...
Keď potrebujete zistiť, koľko kamier je možné pripojiť k vášmu záznamníku / koľko kanálov podporuje, postupujte podľa tohto návodu: 1. V Hlavnom menu si kliknete úplne dole na políčko Rozšírené, a následne si vyberiete moýnosť Digitálne. 2. Vyberiete si možnosť Sťahuj režim 3. Tu môžete vidieť, maximálne koľko kanálo...
V tomto článku Vám popíšeme niekoľko dôležitých krokov, ktoré často vedú k vyriešeniu technických problémov. Prosím, predtým než zavoláte technickú podporu, uistite sa, že ste tieto kroky uskutočnili, 1. Prečítajte si návod a manuál! Väčšinou nás zákazníci oslovujú s problémami, ktoré pramenia najmä z nepozorného preštudovania návod...
Ak sa kamera neustále reštartuje, môže ísť o problém s napájacou zásuvkou, napájacím adaptérom alebo káblami. Ak chcete vyriešiť problém s reštartovaním: Ak vaša kamera používa napájací adaptér, pripojte ho k inej funkčnej elektrickej zásuvke. Ak sa po pripojení k funkčnej elektrickej zásuvke problém nevyrieši, skúste použiť funkčný napájací ad...
Ak ste svoj DVR / NVR systém pripojili k monitoru a nevidíte obraz, môže to súvisieť s vašimi káblami, monitorom alebo nastavením rozlíšenia DVR / NVR. Kontrola káblového pripojenia DVR / NVR: Uistite sa, že video kábel nie je uvoľnený alebo odpojený. Skontrolujte pripojenie videa k vášmu monitoru / TV. Vyskúšajte iný kábel rovnakého typu, aby s...
Ak sa pre konkrétnu kameru na vašom systéme DVR / NVR nezobrazuje video kanál, budete musieť skontrolovať pripojenie kamery. Ak chcete skontrolovať pripojenie kamery: Pripojte kameru k inému portu na zadnej strane DVR / NVR. Ak je k dispozícii port, ktorý momentálne zobrazuje video z inej kamery, skúste kameru najprv pripojiť k tomuto portu....
Kvalitu prenosu videa z kamery môže ovplyvniť mnoho faktorov, vrátane inštalácie, použitých káblov a faktorov prostredia,. Ak si všimnete, že obraz z kamery je skreslený, rozmazaný, pixelový, má zvlnené čiary alebo je statický, problém s kvalitou môžete vyriešiť pomocou týchto krokov: Ak chcete obnoviť kvalitu prenosu videa: Uistite sa, že ste od...