Ako nakupovať

Nákupný postup

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na ikonu LUPY, alebo stlačením tlačidla ENTER na klávesnici.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v ľavej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo OBSAH KOŠÍKU.
  • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo VÁŠ KOŠÍK. v pravej hornej časti stránky.

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo VÁŠ KOŠÍK v pravej hornej časti stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať kliknutím na ikonku koša.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, presuňte sa nižšie na vyplnenie informácií do faktúry a adresy doručenia a následne na výber spôsobu dopravy a platby.

Informácie do faktúry a Dodacia adresa:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, zaškrtnite v časti Dodacia adresa zaškrtávacie políčko„Vložiť adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú si chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.

Doprava

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni na adrese, Ružová 19, 946 51 Nesvady, alebo si ho môžete nechať doručiť dopravnou spoločnosťou.
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru v predajni je zadarmo.

Platba

  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet, kartou alebo až pri osobnom vyzdvihnutí v našej predajni na adrese, Ružová 19, 946 51 Nesvady.

Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána ComGate.

 

Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky.

Platby prebiehajú cez platebnú bránu, sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. 

 

Platba kartou

Najrychlejší zpôsob zaplatenia online. Do rozhrania platobnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód – tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete najskôr požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý obdržíte SMSkou od svojej banky. 

Platba bankovým prevodom

Okamžitá platba prostrednictvom internetového bankovnictva. Platobná brána ComGate vás presmeruje do vášho internetového bankovnicta, kde se prihlásíte ako obvykle a tam potvrdíte už pripravený platobý príkaz. 

Po dokončení platby budete presmerovaní spät do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, budeme bez odkladu pokračovať v realizácii objednávky.

  

Odoslanie objednávky:

  • V tejto časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
  • Pred odoslaním objednávky, je potrebné zaškrtnúť políčcko Súhlasím s obchodnými podmienkami, ktoré si môžete prečítať kliknutím na odkaz.
  • Prekontrolujte si celú objednávku.
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0948 556 554. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Potvrdenie záruky:

  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.