Ak sa kamera neustále reštartuje, môže ísť o problém s napájacou zásuvkou, napájacím adaptérom alebo káblami. Ak chcete vyriešiť problém s reštartovaním: Ak vaša kamera používa napájací adaptér, pripojte ho k inej funkčnej elektrickej zásuvke. Ak sa po pripojení k funkčnej elektrickej zásuvke problém nevyrieši, skúste použiť funkčný napájací ad...
Poradňa, Strana 5
-
Problém so zobrazením/obrazom
-
Problém s kamerou
-
Nastavenie funkcií
-
Inštalácie a aktualizácie
-
Sledovanie a nahrávanie obrazu
-
Nastavenia v NVR/DVR
-
Nastavenia v aplikácii
-
Návody
Ak ste svoj DVR / NVR systém pripojili k monitoru a nevidíte obraz, môže to súvisieť s vašimi káblami, monitorom alebo nastavením rozlíšenia DVR / NVR. Kontrola káblového pripojenia DVR / NVR: Uistite sa, že video kábel nie je uvoľnený alebo odpojený. Skontrolujte pripojenie videa k vášmu monitoru / TV. Vyskúšajte iný kábel rovnakého typu, aby s...
Ak sa pre konkrétnu kameru na vašom systéme DVR / NVR nezobrazuje video kanál, budete musieť skontrolovať pripojenie kamery. Ak chcete skontrolovať pripojenie kamery: Pripojte kameru k inému portu na zadnej strane DVR / NVR. Ak je k dispozícii port, ktorý momentálne zobrazuje video z inej kamery, skúste kameru najprv pripojiť k tomuto portu....
Kvalitu prenosu videa z kamery môže ovplyvniť mnoho faktorov, vrátane inštalácie, použitých káblov a faktorov prostredia,. Ak si všimnete, že obraz z kamery je skreslený, rozmazaný, pixelový, má zvlnené čiary alebo je statický, problém s kvalitou môžete vyriešiť pomocou týchto krokov: Ak chcete obnoviť kvalitu prenosu videa: Uistite sa, že ste od...
Funkcia detekcie tváre spočíva v tom, že pri akomkoľvek zaznamenaní tváre kamerou, kamera odošle upozornenie. Keďže táto funkcia deteguje iba ľudí, môže to výrazne znížiť počet falošných poplachov v porovnaní so zaznamenaním pohybu. (napríklad ak sa v zábere kamery pohybujú autá, upozornenie nebude vyslané, iba ak bude v&nb...
1. Skontrolujte, či je SD karta zasunutá správne (na doraz). 2. Skúste SD kartu vložiť do počítača alebo iného zariadenia, a skontrolujte, či ju toto zariadenie rozpozná. Ak nie, pravdepodobne je chyba v karte. Ak áno, môže sa jednať aj o to, že daná karta nie je kompatibilná s danou kamerou. 3. Naformátujte kartu SD na formát FAT32 v ...
Úroveň okolitého svetla a teplota farieb môžu ovplyvniť kvalitu obrazu, ktorý sníma bezpečnostná kamera. Ak sa video kanál javí ako zafarbený, okolité svetlo môže spôsobovať problém s infračervenými (IR) LED svetlom alebo infračerveným (IR) filtrom. Ak chcete vyriešiť problém s kvalitou farieb videa vo vašom kanály: Vypnite a zapnite kameru. Ak c...
Softvér VMS na sledovanie kamier Windows MAC OS Softvér Diskplayer na prehrávanie stiahnutých záznamov z kamier Stiahnuť NÁVOD NA POUŽÍVANIE PC KLIENTA DÔLEŽITÉ: Vypnite antivírusovú ochranu a brány firewall v časti Zabezpečenie systému Windows. Uistite sa, že je systém DVR pripojený k vášmu smero...
Ak máte na kamere rozostrený a rozmazaný celý obraz a máte varifokálne kamery tak je potrebné si obraz doostriť manuálne. Aj DOME aj BULLET kamery majú na svojom tele "skrutku" pri ktorej je napísané FOCUS kde viete doostrovať obraz (fokus). ...
Vypnite a zapnite kameru Obnovte výrobné nastavenia kamery Otvorte program CMS –> Pridať kameru –> Pravým tlačidlom myši kliknite na zariadenie (NVR) a zvoľte Nastavení zařízení -> Nastavení -> Systém -> Camera parameters –> Odznačiť IRSwap –> OK ...