Žiadny obraz na monitore / TV pripojenie k DVR / NVR

Ak ste svoj DVR / NVR systém pripojili k monitoru a nevidíte obraz, môže to súvisieť s vašimi káblami, monitorom alebo nastavením rozlíšenia DVR / NVR.

Kontrola káblového pripojenia DVR / NVR:

Uistite sa, že video kábel nie je uvoľnený alebo odpojený. Skontrolujte pripojenie videa k vášmu monitoru / TV.

Vyskúšajte iný kábel rovnakého typu, aby ste sa uistili, že video kábel nie je poškodený alebo zlomený.

Skontrolujte, či váš monitor/TV a DVR/NVR systém podporuje HDMI. Ak áno, vyžadujete HDMI kábel medzi TV a DVR / NVR. Odporúča sa použiť HDMI, ak je k dispozícii.

t

HDMI port

 

Skontrolujte, či váš monitor/TV a DVR/NVR systém podporuje VGA káble. Ak áno, stačí umiestniť  VGA kábel medzi monitor / TV a DVR / NVR.

 

 

Ak má váš monitor / TV iba vstupy pre káble RCA, môžete sa pripojiť k portu výstupu videa na DVR / NVR pomocou kábla BNC alebo RCA a adaptéra.

Ak ste skontrolovali káble vášho DVR / NVR a stále sa vám nezobrazuje obraz, musíte resetovať pripojenie monitora DVR / NVR.

Ak chcete obnoviť pripojenie monitora:

1. Vypnite monitor.
2. Vypnite a zapnite váš DVR / NVR. Ak chcete zapnúť napájanie vášho DVR / vypnite ho a zdroj napájania približne na 30 sekúnd. Znova zapnite zdroj.
3. Zapnite monitor.
4. Zapnite svoj DVR / NVR systém.

Ak ste resetovali pripojenie monitora a stále sa vám nezobrazuje obraz, skontrolujte vstupný kanál monitora/TV. Uistite sa, že ste vybrali vstupný kanál na vašom monitore, ktorý je pripojený k vášmu DVR / NVR. Informácie o výbere vstupných kanálov nájdete v návode.

Ak ste na monitore vybrali správny vstupný kanál a nevidíte obraz, skontrolujte, či je váš DVR / NVR nastavený na rozlíšenie, ktoré váš monitor podporuje.

 

Ak chcete skontrolovať nastavenia rozlíšenia DVR / NVR:

Zmeňte rozlíšenie DVR / NVR na 1024 x 768. Toto rozlíšenie podporuje väčšina monitorov.

Späť do obchodu