Nastavenia v NVR/DVR
Výpis článkov
Ak máte kamerový systém Securia Pro, ktorý doteraz fungoval bez problémov, no po zmene internetového operátora, routera, switchu alebo iného sieťového zariadenia zrazu nevidíte kamery a systém je offline, nezúfajte. Potrebujete len aktualizovať nastavenia siete. Tu vám krok za krokom vysvetlíme, čo treba urobiť, aby kamery opäť fungovali. Prečo ...
Ak chcete skontrolovať, či váš PoE (Power over Ethernet) switch poskytuje dostatočný výkon na napája...
Keď potrebujete zistiť, koľko kamier je možné pripojiť k vášmu záznamníku / koľko kanálov podporuje, postupujte podľa tohto návodu: 1. V Hlavnom menu si kliknete úplne dole na políčko Rozšírené, a následne si vyberiete moýnosť Digitálne. 2. Vyberiete si možnosť Sťahuj režim 3. Tu môžete vidieť, maximálne koľko kanálo...
Je niekoľko spôsobov ako si vete zmeniť IP adresu kamery: 1. Spôsob Otvorte program CMS a pridajte kameru do zoznamu, potom prejdite na Správu zariadení –> Nastavenia –> Systém –> Sieť –> Zmeniť IP adresu –> OK Na webe si zobrazte vašu kameru a potom prejdite na položku Správa zariadenia –> Nastavenie –> Systém –>...
Hlavné menu → Sieť → Sieťová služba → Mobilné hlásenie→ Zaškrtnite možnosť Povoliť Hlavná ponuka → Alarm → smart alert → Rozšírené (Nastaviť) -> Zaškrtnite možnosť Odoslať e-mail & Hlásenie pre mobilné zariadenia Kliknite pravým tlačidlom myši → Hlavné menu → Sieť → Sieťová služba → E-mail [SMTP Server] Schránka odo...
Prečo moja kamera nevydáva zvuk, napriek tomu, že podporuje zvuk? Skontrolujte, či je v systéme všetko správne zaškrtnuté. To spravíte kliknutím pravého tlačidla myši -> Hlavné menu -> Systém -> Kódovať Video/Zvuk Uistite sa, že váš NVR/DVR podporuje výstup zvuku. Ak NVR/DVR nemá takúto funkciu, nebudete počuť zvuk...
Niektoré systém podporujú možnosť rozšíriť počet kanálov. Z napríklad 4 kanálov vznikne 8 alebo z 8 vznikne 16 atď. Povedzme ak chcete 8 kanálov rozšíriť na 16, prejdite na: Hlavná ponuka –> Systém –> Digitálny –> Sťahuj kanál (vyberte 16 –> OK) Teraz môže váš NVR mať 16 kanálov (kamery a NVR musia byť prip...
Ak chcete kamery sledovať na mobile, musíte si ich pridať do aplikácie. Ubezpečte sa, že váš NVR je pripojený k sieti, konkrétne k routeru sieťovým káblom. Tu je znázornenie zapojenia: Skontrolujte nastavenie siete NVR nasledovne: Kliknite pravým tlačidlom myši→【Hlavná ponuka】→【Rozšírené】→【Verzia】 Pozri obrázok nižšie: ...
Ak pripojíte NVR k sieti (routeru) prostredníctvom sieťového kábla a zobrazuje sa konflikt IP, postupujte nasledovne: Kliknite pravým tlačidlom myši -> Hlavné menu –> Sieť, môžete zmeniť IP adresu NVR -> OK Ak jedna z vašich kamier vypadne, uistite sa, že všetky kamery majú vlastnú IP adresu a&nbs...
Čo robiť, ak obrazovka na sledovanie kamerového systému je tmavá? Skontrolujte, či sú parametre kamery (Nastavenie zariadenia –> Nastavenia –> Systém –> Parametre kamery) normálne. Skontrolujte napríklad jas alebo taktiež ak je nočné videnie veľmi tmavé, skontrolujte, či je infračervené svetlo normálne. Pri nastavení jasu prejdite do C...
